![]() |
|
![]() ![]() |
Розділи порталу
|
Операційна ціль 4.2. Формування програми промоції та інформативності міста «FamousCity»
З метою популяризації туристичного продукту міста
виготовлено, надруковано та закуплено рекламно-інформаційної поліграфічної
продукції про туристичний та культурно-мистецький потенціал міста, зокрема
постери для сітілайтів, афіши до заходів, буклети «Декілька слів про Чернігів»,
буклети «Події та фестивалі 2017 рік», флаєра, плакати, фанерні виставки,
буклети, банери, карти-схеми «Чернігів – місто легенд», книга «Чернігів - місто
легенд», візитівки, футболки, значки, ручки, блокноти, записники, пакети,
календарі тощо. В рамках проекту «Дні Чернігова в Одесі» була створена книга
відгуків про місто легенд чернігівськими майстрами. В туристичній та інформаційно – іміджевій продукції присутній
елемент брендінгу – чернігівський клубок, слоган «Чернігів - місто легенд».
Створено відеоролик про місто туристичного спрямування (зміни, що відбулися в
місті).
|
![]() ![]() ![]() Анонс
![]() Запрошуємо чернігівців та гостей міста на свято Івана Купала ![]() 8 липня: конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування ![]() Обласний конкурс журналістських робіт із тематики реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. АНОНС ![]() Розпочинається прийом заявок до табору молодіжного активу міста «Перехрестя-Юнь-2019» ![]() Пілотний проект "Шлюб за добу" ![]() Опитування щодо розвитку бізнесу в Чернігові ![]() Опитування
![]() Курси валют
|