Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
8 липня 2016 р.

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»

 

 1. Вид та назва регуляторного акта: проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року №343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття акта: поліпшення якості контролю за розміщенням зовнішніх рекламних засобів, впорядкування розміщення реклами в місті, ефективне використання майна територіальної громади міста Чернігова, а також збільшення надходжень до бюджету міста.

4. Строк виконання заходів з відстеження:

З 29 червня 2016 року по 06 липня 2016 року.

5. Тип відстеження: Базове.

6. Методи одержання результатів відстеження: Статистичний.

7. Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність:

Відстеження результативності проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» здійснюватиметься за статистичними даними управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності актів:

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта – середній.

Розмір надходжень до міського бюджету плати за тимчасове користування місцями для розміщення рекламних засобів – 3 01.06.2015 по 01.06.2016 до міського бюджету перераховано 935,65 тис. грн. ;

Кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами – 158.

Повідомлення про оприлюднення, проект даного рішення та аналіз його регуляторного впливу попередньо були опубліковані на офіційній сторінці Чернігівської міської ради мережі Інтернет 30 травня 2016 року з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.

У термін, передбачений для обговорення проекту рішення, до розробника проекту – управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради надійшли зауваження та пропозиції від розповсюджувачів зовнішньої реклами міста Чернігова, які була розглянуті та враховані. 

 


Начальник управління житлово-комунального
господарства міської ради                                                                                                                                 Я. В. Куц
             

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!