Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
15 січня 2016 р.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (45 сесія 6 скликання) (надалі – Звіт)

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (45 сесія 6 скликання) (надалі – Звіт) 

 

Звіт розроблений на виконання та дотримання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта".

1. Вид та назва регуляторного акту: рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (45 сесія 6 скликання).

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: оптимізація, спрощення процедур і порядку надання адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, приведення Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року (28 сесія 6 скликання) із змінами та доповненнями (33 сесія 6 скликання) у відповідність до вимог діючого законодавства України з питань надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 4 по 14 січня 2016 року.

5. Тип відстеження: повторне.

6. Методи одержання результатів відстеження результативності: статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: аналіз статистичних та даних, отриманих шляхом опитування та моніторингу, які включають в себе:

- кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова згідно з затвердженим Переліком;

- кількість наданих адміністративних послуг;

- кількість суб’єктів звернень в розрізі суб’єктів господарювання та фізичних осіб;

- витрати часу на отримання адміністративних послуг;

- відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним в інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:

Кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" згідно з Переліком зі змінами, затвердженими рішеннями виконавчого комітету міської ради:

від 19.11.2012 № 305

92 (жовтень 2012 – жовтень 2013 років)

від 18.11.2013 № 342

157 (з листопада 2013 року)

від 16.06.2014 № 170

160 (з червня 2014 року)

від 06.10.2014 № 281

173 (з жовтня 2014 року)

від 21.04.2015 № 95

198 (з квітня 2015 року)

 

 

 

Назва показника

Жовтень – грудень 2012 року

2013
рік

2014
рік

2015
рік

1.

Кількість звернень до учасників ЦНАП, усього:

 

 

52033

 

111911

 

161326

у середньому за місяць:

 

4336

9326

13444

2.

Кількість звернень з заявами за отриманням адміністративних послуг, усього:

у тому числі:

 

 

2 373

 

 

23 324

 

 

49432

 

 

67235

 

Адміністративні послуги, усього:
     у тому числі:

702

 

3441

 

7811

 

15093

суб’єкти господарювання

173

580

484

1907

фізичні особи

529

2861

7327

13186

 

Видача документів дозвільного характеру, усього:

     у тому числі:

 

1671

 

7220

 

7309

 

6478

юридичні особи

 

 

6755

5739

фізичні особи-підприємці

 

 

544

748

 

Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, усього:

     у тому числі:

 

 

 

 

12917

з липня

 

 

28524

 

 

25499

юридичні особи

 

 

13249

15126

фізичні особи

 

 

15275

10373

 

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, усього:
у тому числі:

 

 

 

5788

з серпня

 

17102

юридичні особи

 

 

2655

3214

фізичні особи

 

 

1386

5881

запити з ДРП

 

 

1747

8007

 

Державна реєстрація земельних ділянок, всього:
у тому числі:

 

 

 

 

3054

юридичні особи

 

 

 

579

фізичні особи

 

 

 

2475

3.

Кількість звернень за отриманням консультацій

 

8 405

18457

38472

4.

Кількість звернень за отриманням результату надання адміністративних послуг усього,

у тому числі:

 

 

 

20304

 

 

43922

 

 

55619

адміністративних органів

 

2955

4913

12209

дозвільних органів

 

6621

3869

5471

реєстрації ЮО, ФОП та ГФ

 

10728

26034

25499

реєстрації речових прав

 

 

3440

9603

реєстрації земельних ділянок

 

 

 

2837

5.

Кількість відмов адміністративних / дозвільних / реєстраційних органів у задоволенні заяв суб’єктів звернень, усього:

у тому числі:

 

 

 

 

1085

 

 

 

 

844

 

 

 

 

1513

у % відношенні до кількості звернень (заяв) на отримання послуг:

 

 

4,65

 

1,7

 

2,25

адміністративних органів, од.

                                              %

 

486

14,1

329

4,2

381

2,5

дозвільних органів, од.

                                   %

 

599

8,3

507

6,9

533

8,2

реєстрації речових прав, од.

                                           %

 

 

8

0,1

491

2,9

реєстрації земельних ділянок, од.

                                                    %

 

 

 

108

3,5

Найбільш затребуваними у 2015 році були адміністративні послуги, у тому числі дозвільного характеру, суб’єктами надання яких є:

- Чернігівське міське управління юстиції у Чернігівській області – 42601 заява, у тому числі:

25499 – реєстрація юридичних осіб, ФО-П та громадських формувань;

17102 – державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;

- Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області - 7130 заяв, у тому числі:

1927 - оформлення та видача паспорта громадянина України;

1455 - обмін паспорта громадянина України у зв’язку зі зміною (переміною) прізвища, ім'я або по батькові; установленням розбіжностей у записах;

1388 - вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку;

2201 - оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання / перебування особи (за запитом самої / третьої особи);

- Управління Держгеокадастру у Чернігівському районі Чернігівської області – 5590 заяв, у тому числі:

3054 - реєстрація земельних ділянок;

1909 - видача витягу з технічної документації  про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

627 - видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;

- Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Чернігівській області – 4116 заяв (реєстрація декларації/змін до декларації про початок виконання підготовчих/ будівельних робіт або декларації про готовність об'єкта до експлуатації);

Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Чернігівській області – 1365 заяв (погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів; видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні);

- Виконавчий комітет Чернігівської міської ради / управління архітектури та містобудування – 1053 (надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки; видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки; оформлення паспорта прив’язки ТС для провадження підприємницької діяльності; погодження документації із землеустрою);

- Чернігівська міська рада (готує управління земельних ресурсів) – 981 заява (надання, вилучення і передача земельних ділянок у користування, у тому числі на умовах оренди, юридичним та фізичним особам у межах м. Чернігова; передача земельних ділянок у власність громадянам, продаж земельних ділянок).

- Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області – 926 заяв (видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій /подаються на добровільну державну експертизу);

- Головне управління Держсанепідслужби у Чернігівській області / Чернігівське міське Управління Головного управління Держсанепідслужби у Чернігівській області 582 заяви (видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи);

- Відділ у справах сім’ї та молоді Чернігівської міської ради – 554 заяви (видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї; продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї).

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

У результаті впровадження регуляторного акта оптимізовано, приведено у відповідність до вимог діючого законодавства, удосконалено та спрощено процедури і порядок надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, удосконалено їх взаємодію у сфері організації надання адміністративних послуг; приведено у відповідність до вимог діючого законодавства Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, затверджений рішенням Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року (28 сесія 6 скликання) із змінами та доповненнями (33 сесія 6 скликання); уточнено процедури повернення відповідному територіальному органу Державної міграційної служби України відпрацьованих заяв при наданні адміністративних послуг з оформлення та видачі /обміну паспорта громадянина України; удосконалено та розширено процедури здійснення моніторингу за наданням адміністративних послуг.

Надання адміністративних послуг через адміністратора за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, у тому числі без залучення суб’єкта звернення, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова за встановленим графіком, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень, а також формуванню в суспільстві позитивного іміджу влади.

За рахунок контролю з боку адміністраторів за термінами та порядком надання адміністративних послуг скоротилась (у рази) кількість порушень термінів та порядку надання адміністративних послуг, особливо у порівнянні з тим, коли послуги надавались суб’єктами їх надання безпосередньо. Значно зменшилась кількість безпідставних відмов та відмов, наданих за формальними ознаками; зменшились кількість випадків вимагання надання суб’єктами звернень додаткових документів.

Крім того, на кожне таке порушення з боку адміністративного органу, йде відповідне реагування з попередженням про недопущення порушень з боку структурного підрозділу Чернігівської міської ради – управління адміністративних послуг, створеного відповідно до пункту 5 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", у тому числі шляхом інформаційних запитів адміністратора.

В результаті впровадження регуляторного акта додаткові витрати суб’єктів звернень на отримання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, відсутні. В Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора / державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань / державного реєстратора прав на нерухоме майно / державного кадастрового реєстратора або спеціаліста-консультанта відповідного адміністративного органа, що суттєво скорочує його часові та фінансові витрати.

В процесі відстеження результативності регуляторного акта в цілому – Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова із внесеними змінами, рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради було внесено зміни до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова, якими розширено цей перелік з 173 до 198 адміністративних послуг.

З метою постійного інформування суб’єктів звернень про адміністративні послуги,    порядок їх надання, зокрема, Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, про законодавчо-нормативні зміни з питань надання відповідних послуг та інша актуальна інформація щодо порядку надання і переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова, розміщена на офіційному сайті управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради http://admincher.com.uaЦентр надання адміністративних послуг міста Чернігова.

 На місцевому телеканалі "Новий Чернігів" періодично оновлюється інформація та транслюються телевізійні передачі із циклу "Корисно знати: про роботу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова", у газеті "Чернігівські відомості" – надається інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова. Представники управління адміністративних послуг прийняли участь у 26 (7 - 2013 рік, 8 - 2014 рік, 11 – 2015 рік) навчально-практичних семінарах республіканського та обласного рівня з питань надання адміністративних послуг.

З метою удосконалення та спрощення процесу надання адміністративних послуг, приведення у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" профільних законодавчо-нормативних документів з питань надання відповідних адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, через центри надання адміністративних послуг, управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради було підготовлено та за підписом міського голови або його заступників протягом 2013 – 2015 років направлено до Державної регуляторної служби України, Координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президентові України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства юстиції України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру більше 50 листів із зауваженнями та пропозиціями до деяких проектів регуляторних актів / пропозиціями щодо удосконалення діючих профільних законодавчо-нормативних актів та приведення їх у відповідність до законодавства з питань надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів дозвільного характеру, оптимізації механізму та етапів надання адміністративних послуг.

У 2014 – 2015 роках на території міста в місцях найбільш насичених транспортних та пішохідних потоків на рекламоносіях "сіті-лайт" розміщено рекламу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова; виготовлені та розповсюджуються тематичні буклети ЦНАП. 

 

 


Начальник управління 
адміністративних послуг 
міської ради                                                                                                      М. К. Овсяник


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!