Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
21 вересня 2015 р.

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова»

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – проекту   рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради  «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова»

 

1. Вид та назва регуляторного акта: проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова».

2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: приведення деяких положень нормативного акту до положень Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29 грудня 2003 року № 2067.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта: з 7 вересня 2015 року до 15 вересня 2015 року.

5. Тип відстеження регуляторного акта: базове відстеження.

6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності проекту рішення виконавчого комітету  Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» здійснено за такими показниками:

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта;

- загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами;

- загальна кількість рекламоносіїв;

- кількість приписів щодо порушення Порядку розміщення зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності міста.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта: тираж Чернігівської міської газети «Чернігівські відомості» від  5 серпня 2015 року № 31 (1272)  з опублікованим повідомленням про оприлюднення даного проекту рішення склав 20 000 екземплярів;

на офіційному сайті Чернігівської міської ради мережі Інтернет за електронною адресою: www.chernigiv-rada.gov.ua– не обмежений.


з/п

Показники результативності

 

За період 01.01.2015 - 01.09.2015

1.

Загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами

 

168

2.

Загальна кількість рекламоносіїв

 

1248

 

3.

Кількість приписів щодо порушення Порядку розміщення зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності міста

 

38

 

Кількісні показники щодо складених протоколів наведені на підставі даних робочого органу – комунального підприємства «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради.

Проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» та аналіз регуляторного впливу даного акта були оприлюднені з метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень в мережі Інтернет на офіційній web-сторінці Чернігівської міської ради за електронною адресою: www.chernigiv-rada.gov.ua.

Повідомлення про оприлюднення вище зазначеного проекту рішення  було опубліковано на офіційній web-сторінці Чернігівської міської ради та в газеті «Чернігівські відомості» від 5 серпня 2015 року (1272).

Внесені зміни та доповнення до діючого рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» усунуть розбіжності між даним нормативним актом та Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, зокрема в частині відповідності встановлених строків та наведених формулювань.

У термін, передбачений для обговорення проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» до управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради  зауваження не надходили.

 


Начальник управління
житлово-комунального господарства
Чернігівської міської ради                                                                         Г. П. Луценко

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!