Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
20 листопада 2014 р.

ЗВІТ про ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 30 вересня 2013 року "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (33 сесія 6 скликання) (надалі – Звіт)

ЗВІТ про ПОВТОРНЕ ВІДСТЕЖЕННЯ результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 30 вересня 2013 року "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (33 сесія 6 скликання) (надалі – Звіт)

 

 

Звіт розроблений на виконання та дотримання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 30 вересня 2013 року "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова" (33 сесія 6 скликання).

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: оптимізація, удосконалення процесу та розширення переліку надання адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, удосконалення їх взаємодії у сфері організації надання адміністративних послуг, урахування структурних змін, що відбулись в місцевих державних адміністраціях, приведення Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" в частині режиму роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова в суботу.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 20 жовтня по 17 листопада 2014 року.

5. Тип відстеження: повторне.

6. Методи одержання результатів відстеження результативності: статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: аналіз статистичних та даних, отриманих шляхом опитування та моніторингу, які включають в себе:

кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова згідно з затвердженим Переліком;

кількість наданих адміністративних послуг, у тому числі дозвільних (погоджувальних) процедур;

кількість суб’єктів звернень в розрізі суб’єктів господарювання та фізичних осіб;

витрати часу на отримання адміністративних послуг;

відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним в інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг.

Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:

8. Кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" згідно з Переліком зі змінами, затвердженими рішеннями виконавчого комітету міської ради:

від 19.11.2012 № 305

92 (жовтень 2012 – жовтень 2013 років)

від 18.11.2013 № 342

157 (з листопада 2013 року)

від 16.06.2014 № 170

160 (з червня 2014 року)

від 06.10.2014 № 281

173 (з жовтня 2014 року)

 

 

 

Назва показника

Жовтень – грудень 2012 року

2013
рік

Січень-жовтень  2014 року

1.

Кількість звернень до ЦНАП, усього:

 

31 982

61 991

у середньому за місяць:

у тому числі:

 

2665

 

6199

січень-червень 

 

827

 

липень-грудень

(після розгортання в ЦНАП відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)

 

3085

 

жовтень

(після розгортання в ЦНАП відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та оптимізації процедур надання цих адміністративних послуг; збільшення кількості послуг, що надаються Державною міграційною службою України)

 

 

10995

2.

Кількість звернень за отриманням адміністративних послуг, усього:

у тому числі:

 

2 373

 

23 578

 

38 366

 

Адміністративні послуги, усього:
     у тому числі:

702

 

3441

 

6068

 

суб’єкти господарювання

173

580

426

фізичні особи, 

у тому числі:

529

2861

5642

Державної міграційної служби України

 

 

3621

 

Видача документів дозвільного характеру

     у тому числі:

1671

7220

5929

юридичні особи

 

 

5537

фізичні особи-підприємці

 

 

392

 

Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (з липня 2013 року)

     у тому числі:

 

-

 

12917

 

24748

 

юридичні особи

 

 

11293

фізичні особи

 

 

13455

 

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (з серпня 2014 року),
у тому числі:

 

 

 

1624

 

юридичні особи

 

 

1033

 

фізичні особи

 

 

588

3.

Кількість звернень за отриманням консультацій

 

8 404

13 900

4.

Кількість отриманих заявниками  позитивних результатів надання адміністративних послуг, усього,

у тому числі:

 

 

 

23 071

 

 

34 816

адміністративних органів

 

2955

4913

дозвільних органів

 

6621

3869

реєстраційної служби

 

12917

26034

5.

Кількість відмов адміністративних / дозвільних органів у задоволенні заяв суб’єктів звернень, усього:

у тому числі:

 

 

 

1085

 

 

 

659

 

адміністративних органів

 

486

234

дозвільних органів

 

599

413

реєстраційної служби

 

 

3

Найбільш затребуваними у 2014 році були адміністративні послуги, у тому числі дозвільного характеру, суб’єктами надання яких є:

Реєстраційна служба Чернігівського міського управління юстиції у Чернігівській області – 26369, у тому числі:

24748 - реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

1621 - державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (з серпня 2014 року);

Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області 3621 заяв, у тому числі:

1870 - оформлення та видача паспорта громадянина України вперше по досягненню 16-річного віку;

1400 - обмін паспорта громадянина України у зв’язку зі зміною (переміною) прізвища, ім'я або по батькові (з березня 2014 року);

351 - оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання/ перебування особи (за запитом самої / третьої особи) (з 15 вересня 2014 року);

Головне управління Держсанепідслужби у Чернігівській області / Чернігівське міське Управління Головного управління Держсанепідслужби у Чернігівській області 919 (видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи);

Управління державної автомобільної інспекції УМВС України в Чернігівській області – 1110 (погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів; видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні);

Департамент культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської обласної державної адміністрації – 688 (погодження проектів / технічної документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок; дозволів на відновлення земляних робіт);

Відділ у справах сім’ї та молоді Чернігівської міської ради – 566 (видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї; продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї);

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради / управління архітектури та містобудування – 944 (надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки; видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки; оформлення паспорта прив’язки ТС для провадження підприємницької діяльності; погодження документації із землеустрою);

Чернігівська міська рада (готує управління земельних ресурсів) – 539 (надання, вилучення і передача земельних ділянок у користування, у тому числі на умовах оренди, юридичним та фізичним особам у межах м. Чернігова; передача земельних ділянок у власність громадянам продаж земельних ділянок).

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

У результаті впровадження регуляторного акта оптимізовано, удосконалено процес та розширено перелік надання адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування; удосконалено їх взаємодію у сфері організації надання адміністративних послуг; враховано структурні зміни, що відбулись в місцевих державних адміністраціях; приведено Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" в частині режиму роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова в суботу.

Надання адміністративних послуг через державного адміністратора / адміністратора за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, у тому числі без  залучення суб’єкта звернення, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі за встановленим графіком, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень, а також формуванню в суспільстві позитивного іміджу влади.

За рахунок контролю з боку державних адміністраторів / адміністраторів за термінами та порядком надання адміністративних послуг значно (у рази) скоротилась кількість порушень термінів та порядку надання адміністративних послуг, особливо у порівнянні з тим, коли послуги надавались суб’єктами їх надання безпосередньо. Зменшилась кількість безпідставних відмов та відмов, наданих за формальними ознаками; зменшились кількість випадків вимагання надання суб’єктами звернень додаткових документів.

Крім того, на кожне таке порушення з боку адміністративного органу, йде відповідне реагування з попередженням про недопущення порушень з боку структурного підрозділу міської ради – управління адміністративних послуг, створеного відповідно до пункту 5 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", у тому числі шляхом інформаційних запитів адміністратора.

В результаті впровадження регуляторного акта додаткові витрати суб’єктів звернень на отримання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, відсутні. В Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора / державного адміністратора / державного реєстратора або спеціаліста-консультанта відповідного адміністративного органа, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.

В процесі відстеження результативності регуляторного акта в цілому - Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова із внесеними змінами, у зв’язку із розширенням Переліку адміністративних послуг, які надаються в ЦНАП (зміни до Переліку внесено відповідними рішеннями виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18.11.2013 № 342, від 16.06.2014 № 170, від 06.10.2014 № 281) і затвердженням розпорядженням Кабінетом Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органі виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр адміністративних послуг, за рахунок послуг, що надаються територіальними підрозділами Державної реєстраційної служби України та Державної міграційної служби України, з метою оптимізації, спрощення процедур і порядку надання адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, приведення у відповідність до вимог діючого законодавства України з питань надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року (28 сесія 6 скликання) із змінами та доповненнями (33 сесія 6 скликання), для удосконалення порядку організації роботи та взаємодії учасників Центру у сфері організації надання адміністративних послуг підготовлено регуляторний акт – проект рішення Чернігівської міської ради "Про внесення змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова", який пройшов всі регуляторні процедури та вноситься на розгляд чергової сесії Чернігівської міської ради. Цим проектом регуляторного акта вносяться зміни, які:

приводять у відповідність до вимог діючого законодавства Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова,  затверджений рішенням Чернігівської міської ради від 26 грудня 2012 року (28 сесія 6 скликання) із змінами та доповненнями (33 сесія 6 скликання);

приводять у відповідність до вимог діючого законодавства, удосконалюють та спрощують процедури надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, зокрема, під час повторного звернення в частині строку (не більше п’яти робочих днів) розгляду дозвільними органами поданих документів у разі усунення суб’єктом звернень причин, які стали причиною відмови;

уточнюють процедури: повернення відповідному територіальному органу Державної міграційної служби України відпрацьованих заяв при наданні адміністративної послуги з оформлення та видачі / обміну паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон і проїзного документа дитини; передачі адміністратором вхідного пакета документів суб’єкту надання адміністративної послуги в частині фіксації у відповідному журналі повідомлення про необхідність прибуття представника відповідного адміністративного органу за вхідними пакетами документів; передачі (видачі) суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг в частині уточнення термінів їх видачі - отримання заявниками особисто або засобами поштового зв’язку, а також термінів та умов зберігання не отриманих заявниками результатів надання адміністративних послуг;

удосконалюють та розширюють процедури здійснення моніторингу за наданням адміністративних послуг.

З метою постійного інформування суб’єктів звернень про адміністративні послуги та порядок їх надання, інформація щодо порядку надання адміністративних послуг (Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг
м. Чернігова) розміщена на офіційному сайті управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради http://admincher.com.uaЦентр надання адміністративних послуг міста Чернігова у розділі "Нормативно-правові акти"; інформація щодо порядку надання відповідних адміністративних послуг – у розділі "Послуги що надаються".

На місцевому телеканалі "Новий Чернігів" періодично оновлюється інформація та транслюються телевізійні передачі із циклу "Корисно знати: про роботу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова", у газеті "Чернігівські відомості" – надається інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова. Представники управління адміністративних послуг прийняли участь у 15 (7 - 2013 рік, 8 січень-листопад 2014 року) навчально-практичних семінарах республіканського та обласного рівня з питань надання адміністративних послуг.

З метою удосконалення та спрощення процесу надання адміністративних послуг, приведення у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" профільних законодавчо-нормативних документів з питань надання відповідних адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, через центри надання адміністративних послуг, управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради було підготовлено та за підписом міського голови або його заступників направлено до Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, Координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президентові України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства юстиції України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державного агентства земельних ресурсів України 21 (2013 рік) та 18 (січень-жовтень 2014 року) лист із зауваженнями та пропозиціями до деяких проектів регуляторних актів / пропозиціями щодо удосконалення діючих профільних законодавчо-нормативних актів та приведення їх у відповідність до законодавства з питань надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів дозвільного характеру, оптимізації механізму та етапів надання адміністративних послуг.

У 2014 році на території міста в місцях найбільш насичених транспортних та пішохідних потоків на рекламо носіях "сіті-лайт" розміщено рекламу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова; виготовлені та розповсюджуються тематичні буклети ЦНАП.

 

 


Начальник управління 
адміністративних послуг 
міської ради                                                                                                                                     М. К. Овсяник

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!