![]() |
|
![]() ![]() |
Розділи порталу
|
Регуляторна політикаЗвіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення Чернігівської міської ради від 29 грудня 2016 року № 14/VІІ-8 «Про внесення
змін та доповнень до Порядку організації роботи учасників
Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова» Звіт розроблений на виконання та дотримання вимог Закону
України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської
діяльності" та Методики відстеження результативності регуляторного акта,
затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №
308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження
результативності регуляторного акта" (зі змінами). 1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської
міської ради 2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності:
управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради. 3. Цілі прийняття регуляторного акта: - приведення у відповідність до вимог діючого законодавства
України з питань надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного
характеру, порядку та процедур надання адміністративних послуг і забезпечення
можливості отримання жителями міста та області усіх, або найбільш поширених
адміністративних послуг, які надаються місцевими і територіальними органами
державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в одному
приміщенні; - удосконалення взаємодії місцевих і територіальних органів
державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та
службових осіб у сфері організації надання адміністративних послуг; - запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг; - спрощення порядку і процедур надання адміністративних
послуг. 4. Строк виконання заходів з відстеження: з 03 по 07 грудня 2018 року. 5. Тип відстеження: повторне. 6. Методи одержання результатів відстеження результативності:
статистичний (шляхом моніторингу). 7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась
результативність, а також способи одержання даних: аналіз статистичних та
даних, отриманих шляхом опитування та моніторингу, які включають в себе: кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання
адміністративних послуг м. Чернігова згідно з затвердженим Переліком; кількість наданих адміністративних послуг; кількість суб’єктів звернень в розрізі суб’єктів
господарювання та фізичних осіб; витрати часу на отримання адміністративних послуг; відповідність термінів надання адміністративних послуг
визначеним в інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг. 8. Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня
досягнення визначених цілей. У результаті впровадження регуляторного акту та внесення до
нього відповідних змін приведено у відповідність до вимог законів України
"Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері
господарської діяльності", "Про місцеве самоврядування в
Україні", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб -
підприємців та громадських формувань", "Про державну реєстрацію
речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про свободу
пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", "Про Державний земельний кадастр"
та інших нормативно-правових актів з питань надання адміністративних послуг
порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру надання
адміністративних послуг м. Чернігова. У результаті внесення змін до регуляторного акту оптимізовано,
удосконалено та спрощено процедури і порядок надання адміністративних послуг,
які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади,
органами місцевого самоврядування, удосконалено їх взаємодію та координацію дій
у сфері організації надання адміністративних послуг. Порядок організації роботи учасників Центру надання
адміністративних послуг Адміністративні послуги, у тому числі з видачі документів
дозвільного характеру та прийняття декларацій відповідності
матеріально-технічної бази вимогам законодавства, в рамках роботи Центру
надаються через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання
адміністративних послуг. Адміністративні послуги з державної реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців надаються державним реєстратором. Адміністративні послуги з державної реєстрації громадських
формувань, що не мають статусу юридичної особи, надаються через уповноважену
особу суб’єкта державної реєстрації шляхом розмежування на
"фронт-офіс" та "бек-офіс". Адміністративні послуги з державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень надаються через адміністратора/державного
реєстратора шляхом розмежування на "фронт-офіс" та
"бек-офіс". Адміністративні послуги з державної реєстрації земельних
ділянок/обмежень у використанні земель; внесення до Державного земельного
кадастру відомостей/змін до відомостей про об'єкти Державного земельного
кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру надаються через адміністратора/адміністратором
(надання відомостей з державного земельного кадастру у випадках, визначених
частиною першою статті 38 Закону України "Про Державний земельний кадастр"). Адміністративні
послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в
Україні надаються адміністратором в день подання особою або її представником
документів. Адміністративні послуги з надання відомостей про склад сім'ї
та/або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб надаються
адміністратором. Надання адміністративних послуг за принципом "єдиного
вікна" дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних
послуг, у тому числі без залучення суб’єкта звернення, чітко визначити порядок
і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати
питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність
умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками
суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі надання
адміністративних послуг м. Чернігова за встановленим графіком, мінімізувати
корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських
стосунків у співпраці учасників Центру та формуванню в суспільстві позитивного
іміджу влади. За рахунок контролю з боку адміністраторів за термінами та
порядком надання адміністративних послуг скоротилась (у рази) кількість
порушень термінів та порядку надання адміністративних послуг, особливо у
порівнянні з тим, коли послуги надавались суб’єктами їх надання безпосередньо. Значно
зменшилась кількість безпідставних відмов та відмов, наданих за формальними
ознаками; зменшились кількість випадків вимагання суб'єктами надання
адміністративних послуг надання суб’єктами звернення додаткових документів. Крім того, на кожне таке порушення з боку адміністративного
органу, йде відповідне реагування з попередженням про недопущення порушень з
боку структурного підрозділу Чернігівської міської ради – управління
адміністративних послуг, створеного відповідно до пункту 5 статті 12 Закону
України "Про адміністративні послуги", у тому числі шляхом
інформаційних запитів адміністратора. В результаті впровадження регуляторного акта додаткові
витрати суб’єктів звернення на отримання адміністративних послуг відсутні. В Центрі
надання адміністративних послуг міста Чернігова суб’єкт звернення може одночасно
звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні
консультації у адміністратора/ державного реєстратора/державного кадастрового
реєстратора або спеціаліста-консультанта відповідного суб'єкта надання
адміністративних послуг, що суттєво скорочує його часові та фінансові витрати. В процесі відстеження результативності регуляторного акту в
цілому – Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних
послуг м. Чернігова із внесеними змінами, рішеннями виконавчого комітету
Чернігівської міської ради було внесено зміни до Переліку адміністративних
послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова,
якими розширено цей перелік до 209 адміністративних послуг. Згідно з відповідними положеннями Порядку організації роботи
учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова з метою відстеження
результативності цього регуляторного акту, контролю за дотриманням порядку,
процедур та термінів надання адміністративних послуг, вивчення громадської
думки, проводиться моніторинг – систематичний збір та обробка інформації,
пов’язаної з наданням адміністративних послуг в Центрі надання адміністративних
послуг м. Чернігова. З метою постійного інформування суб’єктів звернення про
адміністративні послуги, порядок їх надання, зокрема, про Порядок організації
роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, про законодавчо-нормативні
зміни з питань надання відповідних послуг та інша актуальна інформація щодо
порядку надання і переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі
надання адміністративних послуг м. Чернігова, розміщена на офіційному Порталі
адміністративних послуг м. Чернігів https://www.admincher.gov.ua. На місцевому телеканалі "Новий Чернігів"
періодично оновлюється інформація та транслюються телевізійні передачі із циклу
"Корисно знати: про роботу Центру надання адміністративних послуг м.
Чернігова", у газеті "Чернігівські відомості", "Семь
дней" – надається інформація щодо режиму роботи Центру надання
адміністративних послуг Представники управління адміністративних послуг Чернігівської
міської ради прийняли участь у 7 - 2013 рік, 8 - 2014 рік, 11 – 2015 рік, 19 –
2016 рік, 18 – 2017 рік, навчально-практичних семінарах республіканського та
обласного рівня з питань надання адміністративних послуг та місцевого самоврядування. З метою удосконалення та спрощення процесу надання
адміністративних послуг, приведення у відповідність до вимог Закону України
"Про адміністративні послуги" профільних законодавчо-нормативних
документів з питань надання відповідних адміністративних послуг, у тому числі
дозвільного характеру, через центри надання адміністративних послуг, управлінням
адміністративних послуг Чернігівської міської ради було підготовлено та за
підписом міського голови або його заступників протягом 2013 – 2017 років направлено
до Державної регуляторної служби України, Координаційного центру з упровадження
економічних реформ при Президентові України, Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України, Міністерства юстиції України, Міністерства регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної
служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державної
міграційної служби, близько 80 листів із зауваженнями та пропозиціями до деяких
проектів регуляторних актів / пропозиціями щодо удосконалення діючих профільних
законодавчо-нормативних актів та приведення їх у відповідність до законодавства
з питань надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів
дозвільного характеру, оптимізації механізму та етапів надання адміністративних
послуг, функціонуванню автоматизованої системи "Реєстр територіальних
громад" Державної міграційної служби України, взаємодії між Державними
реєстрами. У 2014 – 2017 роках на території міста в місцях найбільш
насичених транспортних та пішохідних потоків на рекламоносіях "сіті-лайт"
розміщено рекламу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова;
виготовлені та розповсюджуються тематичні буклети ЦНАП.
|
![]() ![]() ![]() Анонс
![]() Запрошуємо чернігівців та гостей міста на свято Івана Купала ![]() 8 липня: конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування ![]() Обласний конкурс журналістських робіт із тематики реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. АНОНС ![]() Розпочинається прийом заявок до табору молодіжного активу міста «Перехрестя-Юнь-2019» ![]() Пілотний проект "Шлюб за добу" ![]() Опитування щодо розвитку бізнесу в Чернігові ![]() Опитування
![]() Курси валют
|