Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
26 січня 2017 р.

У Чернігові планують створення міського туристично-інформаційного центру


Фото № 1

Серед питань, які виносяться сьогодні на розгляд сесії міської ради - «Програма розвитку туризму та промоції міста Чернігова на 2017-2018 роки».

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради схвалив її 19 січня.

Програма орієнтована на збільшення відвідування туристів міста, покращення іміджу міста та відродження діяльності ТІЦ (Туристично Інформаційного центру).

Над її розробкою працювали громадські організації, підприємці міста та Управління культури та туризму Чернігівської міської ради.

Програма буде реалізовуватися протягом двох років, для її реалізації потрібно 2,6 млн грн.

Більша частина цих коштів передбачається для створення в Чернігові сучасного туристично-інформаційного центру (ТІЦ), для якого заплановані ремонт і облаштування приміщення в центрі міста.

ТІЦ – це осередок, у якому туристу надають інформаційну й організаційну допомогу з будь-яких питань його перебування в туристичному місті. Такі центри давно працюють, наприклад, в усіх туристичних містах Європи і вже створені в багатьох містах України. У Чернігові в 2008 році ТІЦ був створений як громадська організація. Але очевидно, що для якісної й більш потужної та помітної роботи такого центру сил і ресурсів поодиноких ентузіастів недостатньо.

Розповідає Тетяна Коржинська, начальник відділу туризму Управління культури та туризму Чернігівської міської ради. Саме вона створила ГО «Туристично-інформаційний центр Чернігова» 8 років тому:

-      Потужний туристично-інформаційний центр, який орієнтуватиметься у всьому, що може цікавити туристів у Чернігові – це дійсно потрібний сервіс, здатний насправді підвищити якість перебування туристів у нашому місті. У 2008 році ми створювали його одночасно зі Львовом. Але у Львові місто набагато раніше почало підсилювати його, роблячи ставку на його роботу. В результаті і віддача від такого центру там зараз дуже помітна. Ми всі знаємо, як у Львові розвинений туризм. Але й у Чернігові попит на послуги такого центру є і при активній роботі центру набагато збільшиться. Що стосується видатків чи прибутків від його діяльності, то інформаційні послуги таких центрів безкоштовні, але вони працюють на активізацію діяльності та на економіку всієї туристичної інфраструктури.

Заступник міського голови Ольга Хоніч на засіданні виконкому 19 січня повідомила про результати нещодавнього дослідження, згідно з яким 57 % туристів приїжджають у Чернігів не заради архітектурних пам'яток, а з метою «шопінгу» і розваг. І, зокрема, середній турист витрачає в нашому місті за добу 2700 гривень, а білоруський шопінг-турист – 15000. Отже, Чернігову вигідно створювати сприятливі умови для збільшення кількості платоспроможних туристів.

 


Прес-служба Чернігівської міської ради

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!