![]() |
|
![]() ![]() |
Розділи порталу
|
Об’єднання громадянРеєстрація громадських організацій в Україні 1)статут (положення) в двох примірниках. Статут повинен містити: - назву об’єднання громадян (повну, а також скорочену відповідно до частини третьої статті 12 цього Закону), його статус та юридичну адресу; - мету та завдання об’єднання громадян; - умови і порядок прийому в члени об’єднання громадян, вибуття з нього; - права і обов’язки членів (учасників) об’єднання; - порядок утворення і діяльності статутних органів об’єднання, місцевих осередків та їх повноваження; - джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об’єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань; - порядок внесення змін і доповнень до статутного документа об’єднання; - порядок припинення діяльності об’єднання і вирішення майнових питань, пов’язаних з його ліквідацією. У статутному документі можуть бути передбачені інші положення, що стосуються особливостей створення і діяльності об’єднання громадян, зокрема, слід враховувати вимоги: - статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", згідно з якою об’єднання громадян набувають статусу юридичної особи лише з моменту їх державної реєстрації у порядку, встановленому цим Законом; - частини шостої статті 15 Закону України "Про об’єднання громадян" та частини третьої статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", якими встановлено, що зміни до установчих документів юридичної особи підлягають обов’язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру; 2) протокол установчого з’їзду (конференції) або загальних зборів, які прийняли статут із зазначенням рішення про заснування громадської організації та затвердження статуту (положення), рішення про вибори керівних та контролюючих органів; 3) відомості про склад керівництва центральних статутних органів (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, посади (заняття), місця роботи); 4) дані про наявність місцевих осередків (Додаток № 2), підтверджені протоколами конференцій (зборів); 5) документ про сплату реєстраційного збору. 6) відомості про засновників об’єднання громадян або спілок об’єднань громадян (для громадян - із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання; для спілок об’єднань громадян - назви об’єднання, місцезнаходження вищих статутних органів, а також доданням копії документа про легалізацію); 7) документ, який підтверджує місцезнаходження об’єднання громадян (гарантійний лист власника приміщення, договір оренди тощо). У разі надання під юридичну адресу займаної квартири подаються довідка про склад сім’ї та заяви повнолітніх членів сім’ї про свою згоду. Детальнішу інформацію із зазначених питань шукайте на сайті
Міністерства юстиції України |
![]() ![]() ![]() Анонс
![]() Запрошуємо чернігівців та гостей міста на свято Івана Купала ![]() 8 липня: конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування ![]() Обласний конкурс журналістських робіт із тематики реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. АНОНС ![]() Розпочинається прийом заявок до табору молодіжного активу міста «Перехрестя-Юнь-2019» ![]() Пілотний проект "Шлюб за добу" ![]() Опитування щодо розвитку бізнесу в Чернігові ![]() Опитування
![]() Курси валют
|