Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
2 серпня 2010 р.

Рішення виконавчого комітету "Про стан та удосконалення роботи щодо розгляду звернень громадян у Чернігівській міській раді"


УКРАЇНА
ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від 20 липня 2009 року                                                                                                           № 177

Про стан та удосконалення
роботи щодо розгляду звернень
громадян у Чернігівській міській раді

 На виконання вимог Законів України „Про звернення громадян” та  „Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення необхідних умов  для реалізації  конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

 Робота зі зверненнями громадян у міській та районних у місті Чернігові радах, їхніх структурних  підрозділах спрямована на усунення причин, які породжують заяви і скарги, на забезпечення належної взаємодії не тільки структурних підрозділів міської та районних у місті Чернігові рад,  а і депутатів усіх рівнів при розв’язанні проблем, з якими звертаються громадяни, при вивченні справ на місцях, при врахуванні їх у прийнятті рішень і соціальних програм та наданні практичної допомоги.

 Особлива увага звертається на вирішення питань, у першу чергу, ветеранів війни та праці, інвалідів  та непрацездатних осіб, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

 Ефективно діє система заходів, спрямованих на забезпечення систематичного контролю за розглядом звернень, конкретної роботи, щодо вирішення питань, з якими звертаються громадяни, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми.

 Продовжується практика заслуховування міським головою звітів голів районних у місті Чернігові рад, керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їхню персональну відповідальність за стан розгляду звернень громадян.

 Постійно вивчається робота зі зверненнями громадян на місцях, надається методична та практична допомога, удосконалюється і поширюється кращий досвід.

 Удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської та районних у місті Чернігові рад, посадовими особами органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій міста.

 Постійно проводиться  робота у структурних підрозділах міської та районних у місті Чернігові рад, на підприємствах та організаціях міста з удосконалення стану роботи зі зверненнями громадян щодо відповідності вимогам сьогодення.

 З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет вирішив:

 1. Взяти до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань „Про стан удосконалення роботи щодо розгляду звернень громадян у Чернігівській міській раді”.

 2. Визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районних у місті Чернігові рад щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”.

 3. Головам Деснянської та Новозаводської районних у місті Чернігові рад (Сенькович М.О., Глиняний О.І.), начальникам управлінь, відділів міської ради, керівникам міських органів державної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій міста:  

 3.1. Активізувати роботу щодо виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, рішення засідання колегії обласної державної адміністрації від 14 травня 2009 року у частині вжиття додаткових заходів стосовно поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

 3.2. Проаналізувати та заслухати на засіданні виконавчих комітетів районних у місті Чернігові рад, на нарадах у структурних підрозділах міської ради стан роботи зі зверненнями громадян.

 3.3. До 20 листопада 2009 року начальникам відділів міської ради: загального (Редік А.В.), кадрової роботи (Коваленко В.В.), звернень громадян та соціальних питань (Кухаренко С.І.) провести комплексну перевірку стану виконавської дисципліни щодо роботи з документами, кадрової роботи та роботи зі зверненнями громадян в управліннях міської ради: архітектури та містобудування, житлово-комунального господарства, земельних ресурсів, транспорту та зв’язку.

 4. Відділу зв’язків з громадськістю (Соломаха І.Г.) до 1 жовтня 2009 року здійснити аналіз роботи міських громадських організацій, які опікуються інвалідами, ветеранами, багатодітними сім’ями, іншими соціально незахищеними категоріями громадян.

 5. Відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради (Кухаренко С.І.) постійно вивчати стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, районних у місті радах, у міських органах державної виконавчої влади, на підприємствах, установах та організаціях міста, незалежно від форм власності, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.

 6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради  Шеремета О.С.

 

 Міський голова                                                                                                    О.В. Соколов  

Заступник міського голови –
       керуючий справами виконкому                                                                       С.Г. Віхров
                                                                         

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!