Проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради
«Про встановлення розміру плати за послуги з оформлення документації,
пов’язаної з благоустроєм міста Чернігова»
Відповідно до підпункту 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Чернігівської міської ради вирішив:
1. Встановити розмір плати за послуги з оформлення документації, пов’язаної з благоустроєм міста, що надаються комунальним підприємством «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради:
1.1. Для комунальних підприємств Чернігівської міської ради, згідно з додатком 1;
1.2. Для підприємств, установ, організацій, що не є комунальними підприємствами Чернігівської міської ради, а також фізичним особам та фізичним особам підприємцям, згідно з додатком 2.
2. Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 жовтня 2010 року № 250 «Про встановлення розміру плати за послуги з оформлення документації, пов’язаної з благоустроєм міста» вважати таким, що втратило чинність.
3. Відділу зв’язків з громадськістю міської ради (Соломаха І. Г.) та комунальному підприємству «Редакція Чернігівської міської газети „Чернігівські відомості”» Чернігівської міської ради (Мокроусова І. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення у газеті та на офіційному сайті міської ради у десятиденний термін.
4. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Сеньковича М. О.
Міський голова О. В. Соколов
Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому С. Г. Віхров