Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
13 червня 2019 р.

Запрошення до участі у торгах / Invitation for tenders


Фото № 1

Постачання нових тролейбусів, супутніх товарів та відповідних послуг 

Проект міського громадського транспорту України

Україна, м. Чернігів, КП "Чернігівське тролейбусне управління".


ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТОРГАХ

 Тендерна документація на закупівлю нових низькопідлогових тролейбусів довжиною макс. 13,5 метрів, включаючи комплект запасних частин і витратних матеріалів, комплект обладнання та інструментів для технічного обслуговування, ремонту та пов'язаних з ними послуг, не більше суми загального бюджету в розмірі 6 (шести) мільйонів євро, без сплати податків з продажу та митних зборів

 

Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління», м. Чернігів, надалі - «Покупець», має намір використати кошти в розмірі 6 мільйонів (шість мільйонів) євро позики Європейського інвестиційного банку (далі - Банк) на витрати за проектом оновлення свого тролейбусного парку.

Цим Покупець запрошує надати запечатані пропозиції від відповідних постачальників для подальшого укладення контракту, який буде фінансуватися з кредитних коштів: ПДВ і, у відповідних випадках, митні збори не підлягають фінансуванню Банком і оплачуються Покупцем.

Контракт №:

·  на постачання, доставку та введення в експлуатацію нових низькопідлогових тролейбусів, односекційних, з максимальною довжиною 13,5 метрів, для 105 (± 5%) пасажирів (8 пасажирів на квадратний метр). Кількість місць для сидіння має бути 30 (± 10%).

· комплект обов'язкових запасних частин і витратних матеріалів, комплект інструментів та обладнання майстерні для обслуговування та ремонту тролейбусів та додаткового сервісного обладнання

· Поставку комплекту обов'язкових запасних частин і витратних матеріалів,

· Поставку, доставку комплекту виробничих інструментів та обладнання для виконання технічного обслуговування та ремонту,

· Поставку технічної документації (проект, інструкції з експлуатації та технічного обслуговування, інструкції з діагностики, параметри контролю та регулювання, схеми, технічні умови, каталоги);

· Постачання супутніх послуг (введення в експлуатацію продукції, навчання та гарантійне обслуговування).

· Умови доставки Incoterm: EXW для товарів, що постачаються з країни Покупця; CIP (кордон або порт) для товарів, що постачаються з-за меж країни покупця.

· Учасники торгів повинні вказати вартість перевезення усередині країни до місця кінцевого призначення (КП "Чернігівське тролейбусне управління", вул. Шевченка, д. 50Б, м. Чернігів, Україна..

· Очікується, що цей контракт буде реалізовуватись в період з вересня 2019 до листопада 2020 року, але стосовно гарантійних зобов'язань. Доставка перших тролейбусів (перша партія тролейбусів) має відбутися не пізніше 24 тижнів після отримання авансового платежу.

· Процедура тендеру буде проводитися відповідно до Інструкції ЄІБ із закупівель, яку можна отримати за посиланням: https://www.eib.org/en/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm

· Контракт з переможцем торгів набуде чинності після укладення угоди про передачу кредитних коштів між Міністерством фінансів України, Міністерством інфраструктури України та Чернігівською міською радою та Комунальним підприємством "Чернігівське тролейбусне управління" на умовах, задовільних для Банку,

· Критерії, які використовуються покупцем у оцінці тендеру, у порядку зменшення їх важливості:

Покупець укладе Контракт з учасником торгів, чия пропозиція визнана як та, що має найнижчу ціну за оцінкою пропозиції на товари та послуги, яка була запропонована, і яка в цілому відповідає тендерній документації, за умови, що учасник тендеру визнається спроможним виконати контракт належним чином.

Оцінюючи кожну тендерну пропозицію, Покупець визначить для кожної пропозиції оцінену ціну пропозиції шляхом коригування ціни пропозиції з використанням наступних коефіцієнтів і методики

 

    • графік доставки, запропонований у пропозиції;
    • відхилення в графіку платежів від зазначених у Спеціальних умовах контракту;
    • вартість транспортування всередині країни до кінцевого пункту призначення;
    • вартість спеціальних інструментів для технічного обслуговування, обов'язкових запасних частин та послуг;
    • наявність в країні Покупця запасних частин та післяпродажного обслуговування обладнання, яке пропонується в пропозиції
    • вартість запасних частин і об'єкти для післяпродажного обслуговування;
    • витрати на прогнозовані експлуатаційні витрати та витрати на технічне обслуговування;
    • надійність запропонованого транспортного засобу.

 

Переваги місцевим товарам (Інструкція ЄІБ до розділу 3.7.9 Закупівлі) застосовуються наступним чином:

Покупець застосовуватиме 15% маржу переваги для товарів, виготовлених або вироблених в Україні (визначених як такі, що містять щонайменше 30% частин, вироблених на місцевому підприємстві). У такому випадку буде проведено порівняння між ціною (за вирахуванням податків і зборів на місці доставки) імпортного товару, збільшеною на 15%, та ціною (за вирахуванням податку на додану вартість або подібних податків) на місці доставки місцевого товару. 

· Національний механізм захисту прав застосовується до процедури торгів.

 

Кваліфікаційні вимоги

Щоб відповідати вимогам для укладення контракту, учасники торгів повинні відповідати наступному мінімальному обсягу критеріїв:

 (a) Учасники торгів повинні відповідати вимогам правочинності, а саме: відсутність конфліктів інтересів, не проголошені Банком як неправоможні, не зареєстровані у країні, або є представниками таких іноземних компаній, що підлягають фінансовим санкціям, введеним ЄС, або самостійно відповідно до фінансових санкцій, рішення про які було прийнято Радою Безпеки ООН на підставі статті 41 Статуту ООН.

(b)  Учасники торгів не повинні мати постійну історію невиконання контрактів протягом останніх 5 (п'яти) років. Всі судові процеси, що перебувають на розгляді, не повинні становити більше 10 (десяти) відсотків власних коштів учасника;

(c)   Проведені аудиторські перевірки балансових звітів за останні 3 роки повинні показувати надійність фінансового стану учасника торгів, показуючи довгострокову прибутковість.

(d)  Учасник торгів повинен мати середньорічний оборот в якості головного Постачальника протягом останніх 3 років в розмірі еквівалентному мінімум 5 млн. євро;

(e) Учасник тендеру повинен мати досвід в якості Постачальника, принаймні за 1 (одним) контрактом із загальною вартістю мінімум 8 500 000 євро (вісім мільйонів п'ятсот тисяч євро) або принаймні за 2 (двома) контрактами протягом останніх 5 (п'ять) років, вартість яких становить мінімум 5 000 000 євро (п'ять мільйонів євро), які були успішно та в повній мірі завершені та подібні до товарів що пропонуються. Подібність має ґрунтуватися на фізичних розмірах, складності, методиках / технологіях або інших характеристиках, описаних в Розділі VI "Вимоги до поставки" тендеру.

(f)    Учасник торгів повинен продемонструвати, що має доступ ліквідних активів або має наявні ліквідні активи, не обтяжені реальні активи, кредитні лінії та інші фінансові засоби, достатні для забезпечення грошових коштів на виробництво за контрактом, які оцінюються в розмірі еквівалентному мінімум 8 (вісім) млн. євро;

(g)   Учасник торгів повинен мати успішний досвід виконання аналогічних поставок тролейбусів або автобусів аналогічних моделей в кількості не менше 100 одиниць за останні 5 роки;

(h)  Учасник тендеру повинен бути здатний виконати зобов'язання щодо технічного обслуговування, ремонту та постачання запасних частин, що описані в тендерній документації;

(i)   У разі, якщо учасник пропонує поставити за Контрактом товари, які учасник торгів не виготовляє або не виробляє іншим чином, учасник торгів має бути належним чином уповноважений виробником товару для постачання товару в країну Покупця;

(j) Виробник або Постачальник тролейбусів має отримати або отримає протягом 120 (сто двадцяти) днів після укладення Контракту, але не пізніше 30 (тридцяти) днів до першої доставки, Дозвіл на експлуатацію типу транспортного засобу в Україні, сертифікат про погодження використання транспортного засобу для пасажирських перевезень та інших необхідних сертифікатів та дозволів на тролейбуси та обладнання, які поставляються відповідно до чинного законодавства України

(k)  Виробник запропонованих тролейбусів повинен мати щонайменше 5 років досвіду у виготовленні тролейбусів будь-якої моделі.

(l)   Виробник тролейбусів, запропонований учасником торгів, повинен мати сертифікат системи управління якістю (ISO 9001 або еквівалентний).

· Партнерство, консорціум або об'єднання (ПКО) повинні відповідати наступним мінімальним кваліфікаційним критеріям:

(a)   Щонайменше постачальник один партнер ПКО, повинен відповідати 60% всіх вищезазначених критеріїв кваліфікації щодо середньорічного обороту та фінансових ресурсів.

(b)Кожен партнер ПКО повинен задовольняти принаймні 25% всіх вищезазначених критеріїв кваліфікації щодо середньорічного обороту та фінансових ресурсів.

(с)  ПКО має задовольняти в цілому критерії щодо досвіду, а також правочинності та фінансової ситуації, про які йшлося вище, відповідні дані, що визначають загальну спроможність ПКО, мають бути вказані для кожного партнера окремо. Кожен партнер ПКО повинен відповідати вимогам щодо історії фінансових результатів, правочинності та судових тяжб.

·       Тендерну документацію можна отримати в офісі Покупця за вказаною нижче адресою за умови сплати збору, що не відшкодовується, в розмірі 200 євро (двісті євро), включаючи ПДВ або еквівалент цієї суми в українській гривні за курсом Національного банку України на день переказу.

Оплата збору, що не відшкодовується, здійснюється банківським переказом:

Банк отримувача:  АТ "Ощадбанк", Чернігівське відділення.

Код банку (МФО): 320478

Бенефіціар: Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради.

№ рахунку для платежів в гривнях: 26007300899773

· Платіж в розмірі 200 євро включає друк (копіювання), кур'єрську доставку та послуги зв'язку (включаючи ПДВ, але без комісії банку та інших платежів, які повинні бути сплачені учасником конкурсу).

· Після отримання відповідних підтвердження сплати збору, що не відшкодовується, документи будуть негайно відправлені кур'єром; проте, відповідальність за втрату або несвоєчасну доставку не приймається. На запит, документи також можуть бути відправлені в електронному вигляді після надання потенційним учасником торгів відповідних доказів сплати збору, що не відшкодовується. У разі наявності будь-яких розбіжностей між електронними та друкованими копіями документів, друкований примірник має переважну силу.

· Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватися забезпеченням учасника торгів в розмірі 100 000,00 (сто тисяч) євроабо еквівалентом в українській гривні за офіційним курсом, встановленим Національним банком України на дату видачі забезпечення учасника торгів, і повинно бути надано за вказаною нижче адресою не пізніше часу та дати кінцевого терміну подання тендерної пропозиції.

· Всі заявки повинні бути доставлені в закритих конвертах із позначкою “” до офісу за адресою, вказаною нижче, не пізніше 29 липня 2019 р., 13.00 год. за місцевим часом. Тендерні пропозиції будуть відкриті одразу ж у присутності представників учасників торгів, які захотіли бути присутніми при цьому.

· Потенційні учасники тендеру можуть отримати додаткову інформацію, а також оглянути та придбати тендерну документацію за наступною адресою:

· Реєстр потенційних учасників торгів, що придбали тендерну документацію, може бути представлений для перевірки за вказаною нижче адресою.


ПІБ контактної особи: Ємець Руслан, голова тендерного комітету.

Суб'єкт що здійснює закупівлю: Місто Чернігів, Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради.

Адреса:  вул. Шевченка, 50 Б, місто Чернігів

Тел.: +38 073 00 373 24

Факс: +380 4622 3 17 33.

ел. адреса: [email protected]

 

Дата: Люксембург, 7 червня 2019 р.


INVITATION FOR TENDERS

Supply of new trolleybuses, associated goods and related services 

Ukraine Urban Public Transport Project

Ukraine, city of Chernihiv, Communal enterprise "Chernihiv trolleybus management”.

 

INVITATION FOR TENDERS

Tender documents for the procurement of new trolleybuses low floor 13, 5 metres max. including a set of spare parts and consumables, a set of equipment and tools for maintenance, repair and related services, up to a total budget of euro 6 (six) million, sales taxes and customs duties excluded

 

The Chernihiv municipal company trolleybus management hereinafter referred to as “the Purchaser”, intends to use the proceeds of a euro 6 million (six million) loan from the European Investment Bank (the Bank) towards the cost of its trolleybuses fleet renewal Project.

The Purchaser now invites sealed tenders from eligible suppliers for the following contract to be funded from the proceeds of the loan. VAT and, if relevant, customs duties are not eligible to the Bank financing and will be paid by the Purchaser

Contract No.

· Supply, delivery and commissioning of new trolleybuses, low floor, one section, witha maximum length of 13, 5 metres, for 105 (±5%) passengers (8 passengers per square metre). The number of seats should be 30 (± 10%).

· a set of mandatory spare parts and consumables, a set of workshop tools and equipment for maintenance and repair of Trolleybusesand additional service equipment

· Supply of a set of mandatory spare parts and consumables,

· Supply, delivery of a set of workshop tools and equipment for maintenance and repair,

· Delivery of technical documentation (design, operational and maintenance manuals, diagnostic guides, control and adjustment parameters, circuits, specifications, catalogs);

· Supply of related services (commissioning of goods, training and warranty activities).

· Incoterms delivery conditions: EXW for Goods supplied from within the Purchaser Country, CIP (border or port) for Goods supplied from outside the Purchaser Country.

· The bidders should quote the price for inland transportation to the final destination place (Communal enterprise "Chernihiv trolleybus management", st. Shevchenko, d. 50B, Chernihiv, Ukraine..

· This contract is expected to be implemented from September 2019 to November 2020, but for warranty obligations. Delivery of the first trolleybuses (the first batch of trolleybuses) is up to 24 weeks after receipt of the advance payment.

· The tender procedure will be carried out in line with EIB Guide to Procurement available at: https://www.eib.org/en/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm

· The contract with the successful tenderer will enter into force after the conclusion of a loan funds transfer agreement between the Ministry of Finances of Ukraine, the Ministry of Infrastructure of Ukraine and the Chernihiv City Council and the Chernihiv Trolleybus Management Company, in terms and conditions satisfactory to the Bank,

· The criteria to be used in the tender evaluation by the Purchaser are, in decreasing order of importance:

The Purchaser will award the Contract to the Tenderer whose offer has been determined to be the lowest evaluated Tender for the goods and services proposed and is substantially responsive to the Tender Document, provided further that the Tenderer is determined to be qualified to perform the Contract satisfactorily.

In evaluating each tender, the Purchaser will determine for each tender the evaluated tender price by adjusting the tender price using the following factors and methodology

 

    • delivery schedule offered in the tender;
    • deviations in payment schedule from that specified in the Special Conditions of Contract;
    • cost of inland transportation to the final destination at place;
    • the cost of specific Maintenance tools, mandatory spare parts and services;
    • the availability in the Purchaser’s country of spare parts and after-sales services for the equipment offered in the tender
    • the cost of spare parts and after sales service Facilities;
    • the cost of projected operating and maintenance costs;
    • the reliability of the vehicle offered.

 

Local preference for goods (EIB Guide to Procurement section 3.7.9) will apply as follows:

The Purchaser will apply a 15% margin of preference for goods manufactured or produced in Ukraine (defined as having at least a 30% local content ex-factory). In that case, the comparison will be then made between the price (net of taxes and duties at the place of delivery) of the imported good increased by 15% and the price (net of the value added tax or similar taxes) at the place of delivery of the locally manufactured good.

·  The National Remedy Mechanism is applicable to the tender procedure.

 

Eligibility

To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:

 (a)  Tenderers shall meet the eligibility requirements: no conflicts of interests, not having been declared ineligible by the Bank, not being registered in a country or being representatives of such foreign companies, subject to financial sanctions imposed by the EU, either autonomously or pursuant to the financial sanctions decided by the United Nations Security Council on the basis of article 41 of the UN Charter.

(b)   Tenderers shall not have a consistent history of contractual non-performance within the last 5 (five) years. All pending litigation shall in total not represent more than 10 (ten) % of the Tenderer net worth;

(c)   The audited balance sheets for the last 3 years must demonstrate the soundness of tenderer financial position, showing long-term profitability.

(d)   The tenderer must have an average annual turnover as prime Supplier over the last 3 years of at least Euro 5 million equivalents;

(e)  The Tenderer must have experience as Supplier, in at least 1 (one) contract, with a total value of at least Euro 8,500,000 (eight million five hundred thousand euro) or at least 2 (two) contracts within the last 5 (five) years, with a value of at least Euro 5,000,000 (five million euro), that have been successfully and substantially completed and that are similar to the proposed Goods. The similarity shall be based on the physical size, complexity, methods/technology or other characteristics as described in Section VI, Supply Requirements of the Tender.

(f) The tenderer shall demonstrate that it has access to, or has available, liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit, and other financial means sufficient to meet the production cash flow for the contract estimated as not less than Euro 8 (eight) million equivalent;

(g)   The tenderer must have successful experience in execution of the analogous deliveries of Trolleybuses or buses with similar models in a quantity not less than 100 pieces in the last 5 years;

(h)   Tenderer shall be capable to fulfilment of commitments regarding maintenance, the repair and supply of spare parts, described in the tender documents;

(i)    In the case of a tenderer offering to supply goods under the Contract which the tenderer does not manufacture or otherwise produce, the tenderer has been duly authorised by the goods’ manufacturer to supply the goods in the Purchaser’s country;

(j)   The Manufacturer or Supplier of trolleybuses shall have or obtain within 120 (one hundred and twenty) days after the award of the Contract, but not later than 30 (thirty) days before the first delivery, Vehicle Type Approval of Ukraine, certificate of approval of the vehicle for the passenger transportation and other necessary certifications and approvals for trolleybuses and equipment supplied under the current legislation of Ukraine

(k)   Manufacturer of the proposed Trolleybuses shall have at least 5 years of experience in manufacturing of Trolleybuses of any model.

(l)    Manufacturer of Trolleybuses proposed by the tenderer in its tender must have a certificate of quality management system (ISO 9001 or equivalent).

· Joint venture, consortium, or association (JVCA) shall satisfy the following minimum qualification criteria:

(a)   At least one partner of JVCA shall meet 60% of all the above referred qualification criteria on average annual turnover and financial resources.

(b)   Each partner of JVCA shall meet at least 25% of all the above referred qualification criteria on average annual turnover and financial resources.

(c)   JVCA shall meet in whole criteria for experience, as well as the eligibility and financial situation referred to above, the corresponding data that defines the overall capacity of the JVCA, shall be specified for each partner. Each JVCA partner shall meet the requirements for historical financial performance, eligibility and trials.

· Tender documents may be obtained from the Purchaser’s office at the address below upon payment of a non-refundable fee of euros  200  (two hundred Euros), including VAT, or equivalent in Ukrainian Hryvnia (UAH) at the National Bank of Ukraine exchange rate the day of transfer.

Payment of this non-refundable fee is to be made by bank transfer to:

Beneficiary Bank:  JSC "Oschadbank" Chernihiv department.

Bank code (MFO): 320478

Beneficiary: Municipal enterprise «Chernihiv trolleybus department» of Chernihiv city council.

Acc.No. for payments in UAH:26007300899773

· Payment of EUR 200 includes printing (copying), courier delivery and communication services (including VAT but excluding bank’s commission and other payments that must be paid by the Tenderer).

· Upon receiving appropriate evidence of payment of the non-refundable fee, the documents will be promptly dispatched by courier; however, no liability can be accepted for loss or late delivery. If requested, the documents can also be dispatched electronically after the presentation by the prospective Tenderer of appropriate evidence of payment of the non-refundable fee. In the event of any discrepancy between electronic and hard copies of the documents, the hard copy shall prevail.

· All tenders must be accompanied by a tender security of EUR 100, 000 (one hundred thousand euro) or its equivalent in another freely convertible currency or Ukrainian Hryvnia at the official rate established by the National Bank of Ukraine as of the date of the tender security issue and must be submitted at the address indicated below no later than the time and date of the deadline for tender submission.

· All bids must be delivered in closed envelopes bearing the mention “” to the office at the address below on or before 29th July 2019 at 13H00 pm Chernihiv time. Bids will be opened immediately in the presence of Bidders’ representatives who choose to attend.

· Prospective tenderers may obtain further information from, and also inspect and acquire the tender documents at the following office:

· A register of potential Tenderers who have purchased the tender documents may be presented for inspection at the address below


Contact name: Yemets  Ruslan, chairman of the tender committee.

Purchasing entity: City Chernihiv, Municipal enterprise «Chernihiv trolleybus department» of Chernihiv city council.

Address: Shevchenko street, 50 B. Chernihiv city

Tel: +38 073 00 373 24

Fax: +380 4622 3 17 33.

e-mail address: [email protected]

 

Date: Luxembourg, 7th June 2019

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!